محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

باباجونی

1392/7/8 14:51
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جون دلمقلب

 

نفس من خوبی خوش میگذره مامانیچشمکعزیز دلم امروز بابایی رفته دانشگاه یعنی الان که من

اینجا دارم واست مینوسم باباهم تازه از اداره رفته دانشگاه و روز اولشونه اخه با چند تا از

همکاراش با هم قبول شدن   با هم رفتن ....یعنی سالهای پیش هم میتونستن برن ها گلم

یعنی قبول شد ولی بخاطر یه سری مسائل نرفتناراحت

 

وای مامانی کاش بودی تو هم واسه بابایی ذوق میکردی که دوباره داره میره دانشگاه دعا کن

عزیزم که همونطوریکه کارشناسی رو با موفقیت تمام کرد ارشد هم با خوبی و خوشی به پایان

برسونه ....باباییییییییییییییییییی من و نی نی ایندمون خیلی واسه سربلندی و سرافرازیت دعا

میکنیمقلبماچ خیلیییییییییییییییییییییی دوست داریم باباجونچشمک 

 

مامانی یادش بخیر اونروزا که با باباجونت با هم تو یه دانشگاه بودیم

niniweblog.com

 

تازه نفس مامان ما همکلاس هم بودیم اخه یه رشته بودیم اخ که چه زود گذشت .

 

 

حالا مامانی یادم رفت بهت بگم که تا ساعت شش باید تهنااااااااااااااا باشم دلم واسه باباییت

تنگ میشه اخه  تا اونموقع بابا نمیاد بمیرم براش که کلی خسته میشه احتمالا دیگه ساعت اخر اینجوری باشهخمیازه

 

اگه تو بودی مامان اینقد روزا تهنا نمیموند و با تو کلی کیف میکردم و سرگرمت بودم حالا ایشالا

اونروزا هم نزدیک باشه ...اکشال نداله عسسسییییسسسم نالاحت نشیا بوس بوس بوووووووووووووسماچماچماچ

 

اخ جووون مامانی فکنم تو دلت واسم سوخت دعا کردی تنها نمونم بابایی زنگ زد گفت داره میاد خونه تشکیل نشده کلاسش هورا باباجونی میاد پیشم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحان
8 مهر 92 19:11
ان شالله بابای نی نی موفق باشه تو درساش


سلام گلم مرسی.

مامان
8 مهر 92 20:18
سلام دوست جونی.ایشالا نی نی جونی زودتر بیاد.شاد باشید.


سلام عزیزم ممنون ایشالا دسته گلای شما هم همیشه شاد باشن.