محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

شب دلتنگی

1392/7/13 23:22
276 بازدید
اشتراک گذاری

 

 http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

یا امام زمان مولای من تسلیت میگم شهادت امام جواد ع

 

یا امام جواد اقاجونم میدونم که همیشه یار و یاور همه ی ما بودین یعنی اگه شما ائمه نبودین ماها بیچاره بودیم

پس امشب هم درد دلمون رو بشنوین و اشک چشممون رو ببینید اقا جونم ...

خودت میدونی مولای من که تو دلم چی میگذره و به چی فکر میکنم و چی ازتون میخوام اقای خوبم دلم خیلی

گرفته گریه

اقا جونم .....قسمت میدم به بابای عزیزتون که سرور و سالار همه ی ما ایرانیان هستن و سلطان همه ی قلبها

که امشب هر کی هر دعایی کرد حاجت روا بخیرش کن الهیییییییییییییییییییییی امیییییییییییییییییییییین

 

یا امام رضا شما رو هم به جون جوادت به تک پسرتون به میوه دلتون به عزیزتون قسم میدم که دل همه ی

اونایی که منتظرن فرزندی سالم و صالح هستن شاد کن و انتظارشون رو با خوشی به پایان برسون الهیییییییی امییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

اقا جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم خیلی دوستون دارررررررررررررررررررررررررررم هیچ امیدی رو نا امید

نکن چون خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی به کرمت امیدواریم.

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران
14 مهر 92 15:05
الهییییییییییییییییییییی آمین
مامان ریحان
14 مهر 92 22:52
ان شالله خدا حاجت همه رو از جمله شما رو بده


ان شالله مرسی
مهرنوش مامان مهزیار
16 مهر 92 9:37
عزیزم انشاا... به زودی زود مامان میشی و خبر بارداریتو برامون می نویسی. عزیزم استرس نداشته باش به خدا توکل کن


ممنونم خانومی