محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

بوی ماه مهر

1392/7/1 9:59
201 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمد بوی ماه مدرسه
بوی بازی های راه مدرسه

بوی ماهِ مهر، ماه مهربان
بوی خورشید پگاهِ مدرسه

از میان کوچه های خستگی
می گریزم در پناه مدرسه

باز می بینم ز شوق بچه ها
اشتیاقی در نگاهِ مدرسه

زنگ تفریح و هیاهوی نشاط
خنده های قاه قاه مدرسه

باز بوی باغ را خواهم شنید
از سرود صبحگاه مدرسه

روز اول لاله ای خواهم کشید
سرخ، بر تخته سیاه مدرسه

 

سلام نفس مامانماچ

 

 

عزیز دلم میدونی امروز چه روزیه وای یه روز پر از هیاهوووووووو بازی وخنده و شادیهورا اره

ورروجکم اول مهر شده اخ یادش یخیر اینقده کیف میداد اول مهر ولی مامانی بعضی از

کوچمولوهایی که دفعه اولشون بود که میومدن مدرسه الهیییییی اولش اینجوری بودنچشم

یکمی بعد گریهیه ذره بعدش که یه دوست پیدا میکردن خندهبعد نیم ساعت دیگه

واوایلااااااااااااااااا

niniweblog.com

niniweblog.com

 

دیگه مدرسه رو هوا بود از هیاهو و سرو صداهای این شیطون بلاها.............خیلی خوب بود دلم خواست الان اون روزا روخیال باطل

 

 

حالا مامانی الان بیشتر میدونی دلم چی میخواد اینکه تو زودی بیای این مدرسه رفتن تو رو ببینم وای

عشقم فکر کن فرم مدرسه رو بکنم تنت چقد ماه بشی مامانی شدیداااااااااااااااااااااااااااااااااااا منتظر یه

همچین روزایی میمونمقلبماچ ....

حالا بیا بغل مامان بدووووووووووو نفسم

niniweblog.com

و در اخر هم به همه مامانایی که امروز فرشته های اسمونیشون رو بردن مدرسه تبریک میگم بهترینهارو برای عزیزدلتون ارزو میکنم و بوسه به تک تکشوووووووووووووونماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران
1 مهر 92 13:59
سلام عزیزم چلا دیگه نمیای به وبمون عسیسم
نگران نباش زود به آرزوت میرسی واونوقت میگی یادش بخیر من اون سالها آرزوی دیدن چنین روزی رو دااشتم انشااله زود زود بیاد تو بغلت مامانی


سلام عزیزم مرسی..نبینم عصبانیتت رو چشم میام یعنی میخوام ولی نمیدونم چرا باز نمیکنه واسم وبت رو جدیدا.

زهرا
1 مهر 92 23:55
سلام شما لینک شدی با افتخار

سلام عزیزم ممنون شما هم.

fariba
6 مهر 92 14:39
سلام عزیزم.با این متن رفتم به دوران ابتداییوچقد واسه روز اول مهر ذوق زده بودم.ولی الان که بچه ها اصلا اینجوری نیستن خداوکیلی.انگار میخوان برن کوه بکنن والااااا
به ماهم سر بزن خانومی


سلام عزیزم اره واقعا.
چشم گلم.

باران
23 دی 92 11:37
تو این پست یادته چی بهت گفتم/شکر خدا که اومدددددددددددددددد/خدایاشکرت بووووووس عزیزم ایشالا به زودی زوووووووود تووبت بیام پیام تبریک بنویسم