محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

عیدیه اقا

1393/10/11 1:13
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر اقای خودم سلام بر امام زمانممحبت

تبریک به شما اقای خوبم امام زمان هزاران بار تبریک به امامت رسیدنتونمحبتجشن

اقاجونم این شب رو خیلی دوست دارم و خواهم داشت و تا جان در بدن دارم این محبت خدا و عیدیه که شما بهم

دادین رو فراموش نمیکنم وباید هزازان هزار بار شاکر خدا باشم و ممنون شما که اینشب رو برام ببهترین شب کردینآرام

یا امام زمان همیشه این شب واسم عزیز بود بخاطر به امامت رسیدنتون اما  با اون عیدی که پارسال در چنین

شبی به من و همسری داده شد از طرف خدای مهربون واسم یجوری دیگه شد یه لذت همیشگی انشاالله

بله پارسال بود که فهمیدم یه فرشته کوچولو تو وجودمه و داره رشد میکنه بی سر و صدا خداجوووون شکرررررتبغل

بله خوشکل مامان ما همچین شبی بود پارسال متوجه حضور گرم تو شدم و اصلا باورم نمیشد و همش به بابایی

میگفتم نه شاید الکی باشه تا ازمایش ندم باور نمیکنم ولی غافل ازاینکه تو پیشم بودی و بزرگترین عیدیه عمرم

رو خدا بهم داده بود و بازهم پروردگارا شکر شکر شکر بخاطر این فرشته ای که بهم دادی خودت حفطش کن

به حق امام زمان وایشالا به ابروی این شب عزیز دامن همه ی چشم انتظارا سبز بشه الهی امیییییییینمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 14:05
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان