محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

چهارماهه شدی گل پسر

1393/10/8 22:59
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عزیزم بوس

تولد تولد تولدت مباررررررک چهار ماهه شدی گل مامانی بزرگ شدی عسسسسسسسیییممحبتجشن

یعنی چهار ماهه پیش در چنین روزی یه تاج سر یه گل پسر وارد زندگی من و بابایی شد خدایا هزار بار شکرررتآرام

خیلی عوض شده کارات مامانی خنده هات که قربونت بررررررررم با صدای بلند و بعضی وقتها به حالت جیغ در میادقه قهه

عزیزکم الان خیلی کم میشه یا اصلا نمیشه به حالت خوابیده نگهت داریم چون سریع نصفه تنت رو میاری بالا که

یعنی بلندم کنید و منو بنشونید یعنی مداوم دوست داری تو بغلمون بشینی وخیلی جالب به دیدن تلویزیون همراه

ما مشغول میشی که البته نمیگذارم خیلی نگاه کنی که چشمای خوشکلت اذیت نشه الهی قربونت برم هنوزم

نمیزاری ازت خیلی دور بشیم و حتما باید ببینیمون وگرنه ای داد و بیداد راه میندازی که یعنی چه منو تنها گذاشتینعصبانی

هیچ کار نکنید و فقط و فقط به من توجه کنین الهی قربونت برم مداومم  هم از خودت صدا در میاری و خنده میکنیخنده

وای که عزیزم روز بروز داری بامزه تر و شیطون بلاتر میشی وای که مامانی همینطور به قد و بالای من نگاه

میکنی به هر طرفی برم تا بیام پیشت اونوقت یه خنده از ته دلت میکنی .

هان راستی یادم رفت بگم مداوم هم دستت تو دهنت و لباست خیس از بس اب از دهنت میاد گل پسرم و

همش در حال لباس عوض کردنتم فدات شم ایشالا زودی مرواریدت بیان بیرون خوجل مامان و زودی هم

غذا خور بشی و بزرگ بشی پسمل مامان  .محبت

مامانی امروز باید واکسن میزدی فدات شم ولی بمیرم برات یه چند روزی سرماخوردی که الان خداروشکر

خیلی بهتری ولی خانوم دکتر گفت تا خوب نشدی واکسن نزنی حالا ایشالا دو سه روز دیگه ولی خیلی

استرس دارم که نکنه گل پسملم اذیت بشی و گریه بکنی وای که تا این سرنگ زده میشه به پات صد بار میمیرم

اخه خیلی دوست داریییییییم نفس من و بابایی.وهرمثل اوندفعه بازم نمیتونم نگاه کنم و باباییی باید پات رو بگیره

احتمالا اخ مامانی بمیرم برات ولی چه کنم که واسه سلامتیت هستش و چاره ای نیست.

مامانی خیلی خیلی دوست داررم خب دیگه داری بیدار میشی گلم ایشالا تا بعد که بیام دوباره بنویسم ازت فعلا

برم بوووووووووووووووووووس هزارتا عزیزمبوسبای بای

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان فرزانه
11 دی 93 0:56
مامانی عزیزم یه خواهشی ازت دارم ملتمسانه مادرانه ازت میخوام به دخترم رای بدی خواهش میکنم عدد74 رو به 1000891010 بفرست البته انگلیسی برات هزینه ای نداره ولی برای من یه دنیا ارزش داره من و دخملم به رای تو دوست خوبم احتیاج داریم تو رو خدا نگو ولش کن بابا منتظرتیم راستی به ماهم سر بزن تا عکسمون رو ببینی نظر یادت نره منتظریم رای بدی لطفا تا 18 دی وقت داره رای دام به گلت
مامان حديث
11 دی 93 1:14
سلام خانمي خدا گل پسرت رو برات نگه داره چرا ازش عكس نذاشتي؟
مامان حديث
11 دی 93 1:14
سلام خاله جووووووووووووونم من حديثم تو جشنواره ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه لطفا بهم راي بدين؟تو رو خدا 65 رو به 1000891010 پيامك كنين يه دنيا ممنونم رای دادم عزیزم