محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

شمارش معکوس

1393/6/3 15:44
283 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام جون دلم پسمل طلای مامان

عزیزکم میدونم بازم خیلی دیر اومدم واسه نوشتن حالا ایشالا بعد از اومدن میام زود زود از شیرین کاریهات به امید

خدا میگم قربونت برررررررررررررررم من بوسوای اگه بدونی این روزها چه حسی دارم از اینکه هر روز دارم به دیدنت و

بوسیدنت نزدیکتر میشم عشق مامان بلهههههههههههههههه نفس من دیگه روزهای اخری که تو دل مامانی و

میخوای بیای تو بغمل مامان ایشالا به سلامتی وای اگه بدونی چقد استرس دارم واسه دیدنتمحبت

جیگر مامان خانم دکتر گفت که شنبه یعنی هشتم شهریور برم بیمارستان واسه زایمان هورااااااااااااااااااااااااااااجشن

الهی شکرررررررررررررررررررر که رسیدم به این روزها اگه بدونی مامانی تا برسم به این زمان صدبار مردم و زنده

شدم الان همه دیگه بیقرار شدن واسه اومدنت عزیزکم باباجونت که دل تودلش نیستخندونک

مامانی جونیا و بابا جونیات که دیگه ثانیه شماری دارن واسه دیدنت میکنن وای خدایا بازم شکررررررررت که دل

هممون رو شاد کردی ایشالا خودت کمک کن فرزندی که خودت هدیه کردی بهم صحیح و سلامت باشه امین

پسمل مامان ای روزها اوضاعی دارم البته بیشتر شبا گل پسر شب تا صبح بیدارم و نمیتونم بخوابم ولی

خداروشکر میکنم که بخاطر تکونای تو عزیز دلمه که نفسم تنگ میشه و احساس سنگینی میکنم و خواب

نمیرم بووووووووووس مامانی اکشال نداله نالاحت نباش محبتبوس

وای مامانی از اتاقت بگم که دیگه حسابی اماده اومدنته عسسییسم حالا ایشالا عکسش رو میزارم و خودت

میای تو اتاقت پسمل طلاآرام

مامانی تو هم همینطور الان بیقرار اومدن بیرونی قربونت برم ایشالا که بتونم مامان خوبی واست باشم وحسابی

ازت مراقبت کنم فقط خدا کنه بعد از عمل خوب باشم عشقم که خوب بهت برم همش دعام همینه محمد مامان

اگه بدونی چقده دوست داررررررررررررررررررررم خدایا فقط تو میدونی چقد منتظر این لحظه ها بودم ایشالا هر

کی نی نی دوست داره خدا به زودی زوووووووووووووووووووووود بهش یه نی نی سالم بده ایشالا تو هم دعا کن

عزیزم واسه همه خاله های نی نی سایتی و بقیه که دلشون شاد بشههههههههههههمحبت

خب عشق مامان محمد متینم دیگه برم خیلی دوست دارم خدایا خودت کمک کن بقیه راه مونده رو هم به خوبی بگذره امیییییییییییییییینآرام

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفر
3 شهریور 93 16:05
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو مناسب برای هدیه و سیسمونی متفاوت و شیک (این عروسک ها بسیار بادوام هستند و به خاطر نداشتن قطعات جداشونده برای کودکان مناسب هستند) به وبلاگم سز برنید http://honarhayeme.blogfa.com/
باران
6 شهریور 93 11:02
سلام عزیزم الهی زایمان راحتی داشته باشی وصحیح وسلامت بپره بغلت/زودی بیا عکسشوبزاراز زایمانتم بگو/خواهش میکنم بغلش کردی من وامیرعباسم دعاکن/دعاکن منم بچمو صحیح وسالم بغل کنم مرسی گلم ایشالا عزیزمتو هم به سلامتی بقیه راه رو طی کنی و بغلش کنی