محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

سلامی دوباره

1393/4/16 23:46
256 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام سلام سلام به همه ی دوستان گلم محبت

وای تو رو خدا ببخشید که اینقدر دیر کردم و نگرانتون اگه کردم شرمنده خجالتهمین اولش بگم که خداروشکر هم خودم

خوبم هم گل پسملم وتا الان خدا همش یار و یاورمون بوده همیشه قربونش برم

واینکه من نیومدم دلیل خاصی نداشت چندین بار همینکه میخواستم بیام بنویسم باز یه جریانی میشد که نشه ولی

کل بخاطر ویاری که به لب تاپ پیدا کرده بودم نمیشد بیام سراغش شاید باورتون نشه ولی یه جوری شده بودم

بهشسوالخودمم نمیدونم چرا.

وای اینقد دلم واسه همه تنگولیده بودم وامشب که اومدم کلی هم خبر خوب خوندم و خیلی دوست جونا الان

مامان شدن و الان فرشته کوچمولو تو دلشون خدایا شکررررررررررررررررررتمحبتجشن

خب حالا از نی نی گل خودم بگم که الان نصف بیشتر راه رو شکر خدا رفتیم و همیشه

دوست داشتم این لحظه هارو تند تند بیام بنویسم ولی نشد دیگهههههههههههههه

 

ولی مهم اینه که الان بالاخره اومدم و پسملم الان تو ماهه هفته خدایا شکرررررررررررررررتمحبتجشن

 

 

 

حالا ایشالا فردا میام و بیشتر مینوسم .

دوستون دارم بای بای

.

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

بــــــــــــاران
17 تیر 93 9:49
سلام خداروشکر که خوبید چی صدا کنیم این گل پسرتو؟؟؟؟؟؟؟ مرسی گلم به امید خدا گذاشتم محمد متین