محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

میلاد نور

1392/10/29 21:13
354 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ای احمدیان به نام احمد صلوات
هر دم به هزار ساعت از دم صلوات
از نور محمدی دلم مسرورست
پیوسته بگو تو بر محمد صلوات

ای بهترین مخلوقات خدا میلادتان مبارررررررک

 

سلام عشقم چطوری نفس مامان عزیزم عید تو هم مبارک

 

 

کوچولوی من که خدا یبار دیگه عظمتشو نشونم داد و تو رو بهم هدیه داد

 

 

 

و بخاطر این هدیه الهی که تو هستی گلم باید روزی هزار بار خداروشکر

 

 

 

 

 

کنم ومیدونم بازم کمه از این خدای مهربون  مامانی واسه تمام خاله های مهربونی

که منتظر یه فرشته از خدا هستن دعا کن در این روز که دل تک تکشون

شااااااد بشه

و از خدا واسه مامانت هم صبوری طلب کن تا اینقد استرس نداشته باشم

و هفته دیگه بیام بگم نی نی گلم قلبش میزنهههههههههههههههههه

 

خداااااااااااااااااااااااااااااااجووووووووووووووونم

 

و بازهم هزاران بار شکرررررررررررررررر کنم خدا جونم رو

ایشالاااااااااااااااااااا

 

میبوسمت عزیززززززززززززززززززززززم

 اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

باران
5 بهمن 92 11:13
سلام با تاخیرعیدت مبارک عزیزم سونونرفتی عکس جیگرو بیا بزار تند تند پست بزار واز حالت باخبرمون کن مواظب خودت وگلمون باش عزیزم
مامان کیانا و صدرا
19 بهمن 92 17:56
ناناز جون چطوری؟چرا خبری از خودت برامون نمیذاری؟نگرانتم
مامانی
18 خرداد 93 8:08
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم
بــــــــــــاران
14 تیر 93 10:15
سلام همش میام با نگرانی وبتو باز میکنم که امروز دیدم بالاخره نظراتو تایید کردی کجایییییییییییی چی شده گلم؟بیا وبهم بگو انشااله که خیره