محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

اولین ملاقات با دکی

1392/10/23 18:39
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای مامان

 

خوبی عشقم الان دیگه تو وجودمی دارم باهات درد و دل میکنم دیجه خیالی باهات گپ نمیزنم عسسیییم

 

خب از امروز برات بگم که رفتم دکتر نمیدونی مامانی قلبم اومد تو دهنم تا نوبتم شد فکر میکردم الان سونو

 

میکنه زبونم لال میگه......ولی خب سونو نکرد و گفت زوده گلم واسم ازمایش نوشت و گفت دو هفته دیگه

 

با جواب از بیا و اونوقت سونو هم باید بکنم.

ولی کلی دارو واسم نوشت گلم چون قبلا مامانیت تجربه های تلخی رو پشت سر گذشته واسه همینم

 

خانم دکتر گفت نباید ریسک کنیم از همین الان باید شروع کنی به مصرف دارو کلی قرص نوشت واسم

 

و از همه بدتر اینکه باید روزی امپول هپارین بزنم اونم تا 8مااااااااااااااااااااااااه ولی اشکال نداره عزیزم

 

فقط از خدا میخوام تو رو صحیح و سلامت واسم حفظ کنه و 9ماه بچسبی به دل مامان خوبه خوب

 

رشد کنی سختیهرو ایشالا خدا واسم اسون میکنه فقط باید به وجود  تو فکر کنم عزیزم بقیش میگذره

 

تازه دکتر گفت باید استراحت کنی و کار سنگین انجام ندی که یوقت تو اذیت نشی نفسم مامان هم

 

فقط گفت چشششششششششششششششمممممممم

 

پس تو هم نی نیه خوبی باش و پیش مامانی بمون عشقم

 

عزیزم نمیدونم چرا نمیتونم هیچ شکلکیه و عکسی بزارم تو نوشته هام همش خشک و خالی شد

اینجوری میام بزارم نوشته ها پاک میشن عجبااااااااااااااااااااااا

 

خب مامانی دوست دارم زیاد تو هم هوای ما رو داشته باش بووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ریحان
24 دی 92 1:13
ان شالله 9 ماه بسلامتی تموم بشه و نی نی جون صحیح وسلامت بیاد بغلت و عکس هاشو برامون بذاری مراقب خودت باش مرسی ریحان جونم ایشالا واسه خودت هم
باران
28 دی 92 12:10
یه چیز بهت میگم تا دلت محکم محکم بشه/فقط بسپارش به خدا ومواظبش باش/مثل بارشیشه/تا میتونی قرآن بخون/منم دعات میکنم عزیز دلم اره عزیزم همه چیز رو سپردم به خود خدا ممونم گلم از دعا منم همیشه به یادتم
سمیه
28 دی 92 14:22
مبارکه مبارکه اومدنش به زندگیت مبارکه. ممنونم عزیززززززززم
مامان کیانا و صدرا
29 دی 92 16:40
سلام گلم.مبارکه ایشا....به سلامتیمدتهاست میام وبهت سر میزنم.اما آخرین پستت تغییر نکرده بود.امروز شانسی اومدم و برات کلی خوشحالم.مواظب خودت باش سلام عزیزدلم ممنون از محبتتخدا حفظ کنه دسته گلات رو
مامان خانمی
19 بهمن 92 12:51
تبریک تبریک تبریک قدم نو رسیده مبارک ایشالله این نه ماه هم با همه سختی های شیرینش تموم میشه و کوچولوت تو بغلت آروم میگیره