محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

عشق مادری

1392/6/27 14:57
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان قلب

 

 

 

جیگر طلای من خوبیلبخند

 ...مامانی که خوب نیست یعنی حال روحیم همش تو فکرتم عزیزم میدونی همه چیز هم دست به دست هم میده که فکر و خیال برم دارهخیال باطل

 

 

 

میدونی عزیز دلم دیروز داشت یه فیلمی نشون میداد که خانمه بعد از چند سال نی نی دار شده بود ولی دکترش بهش گفت که واست خطرناکهوقت تمام زنده نمیمونی باید نی نیت رو سقط کنی حتی اگرم اینکارو بکنی بازم نمیتونی به زندگیت ادامه بدی پس باید نی نیتو سقط کنیگریه

 

 

 

اما گلم میدونی اون خانمه چکار کرد گفت حتما حتما نی نیم باید بمونه و من ازش مراقبت میکنم و خودش قرصاشو نمیخورد گلم میدونی مامانم این یعنی چی ..یعنیییییییی عششششششششششششششق که فقط یه مادر میتونه داشته باشه قلب

 

 

اره مامانی خودش رفت و نی نیش رو به دنیا اوردن.......عزیز دلم اگه منم به حای اون بودم همین کارو میکردم گلم اخه خیلی دوست دارم.ماچ

 

 

 

حالا تو بگو عشقم تو بخاطر مامان و بابایی چکار میکنی به خدا گفتی که دلت میخواد بیای پیش ما ...نفس من این از خود گذشتگی رو بکن و از اون جای خوبniniweblog.com دل بکن این ماه بپر تو

بغل مامان به جون خودت نمیزارم خوشمل مامان بهت بد بگذره باشکه جیجر من

 

ولی مثل اون دفعه ها که نی نی هام بیمعرفت بودن و بعد از کلی ذوق مرگ کردن مامانی رفتن اون بالا نباشیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.نههههههههههههههههههههه میدونم تو مامان و باباییییییی رو خیلی دوست داری وتا ابد پیشمون میمونی عشقم حالا بدو بیا یه ماچ گنده بده عسسسیییسسسمniniweblog.com

 

 

بووووووووووووووووووووووس هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مژده
12 شهریور 92 15:48
سلام عزیزم منم مثل شما عاشق بچه هستم و 2ساله که ازدواج کردم ولی فعلا قصد بچه دار شدن ندارم خانمی اگه دوست دارید با هم تبادل لینک کنیم امیدوارم هرچه زودتر خدا یکی از فرشته های نازشو برای شما بفرسته




سلام عزیزم ممنونم از دعای قشنگت.ایشالا شما هم هروقت خواستین خدا خودش بهتون لطف کنه.

حتما عزیزم خوشحال میشم.فقط ادرس وبت رو نذاشتی


مامان ریحان
21 شهریور 92 21:47
سلام ان شالله به زودی مامان بشی خوشحال میشم بیای به منم سر بزنی


سلام گلم مرسی..چشم حتما میام

مامان ریحان
24 شهریور 92 22:34
سلام عزیزم لینک شدین











شما هم لینک شدی عزیزم

fariba
26 شهریور 92 14:13
سلام عزیزم.بنده هم شمارو با افتخار لینکیدم.از خدا میخوام انشاالله به حق امروز که تولد امام رضاست دامن شما و تمامی منتظران نی نی سبز بشه.واسه منم دعا کن عزیزم.باردار شدی حتما خبرم کنی گلم.با ارزوی شنیدن خبرای خوش


قربونت عزیزم ایشالا این خبر خوب رو به زودییییییییی زود بهم میدیم
باران
26 شهریور 92 15:26
سلام خانومی

ایشالله که این روزای انتظار تموم می شه و بچه ات را در آغوش می گیری




سلام عزیزم ممنون