محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

عاشقتم اقا جونم

1392/6/26 15:25
219 بازدید
اشتراک گذاری

اقا جونم تولدتون مبارک

 

niniweblog.com

 

باز هم دربدر شب شدم ای نور سلام

 

باز هم زائرتان نیستم از دور سلام

 

با زبانی که به ذکرت شده مأمور سلام

 

به سلیمان برسد از طرف مور سلام

 

کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها

 

باز از دوریت افتاده به کارم گره ها

 

ننوشته ست گنهکار نیاید به حرم

 

پس بیایید اگر خوب و اگر بد به حرم

 

برسد خواهش این ناله ی ممتد به حرم

 

زود ما را برسانید به مشهد ، به حرم

 

 

 

سلام اقاجونم قربونتون برم که همیشه دلگرمیم بودین هیچ وقتم تنهام نزاشتی امام رضا جونم اگه بدونین چقد دلم هواتون رو کرده با اینکه ماه رمضان اونجا بودن ولی ارزووووووووووووووووم بود الان روبروی ضریحتون بودم خیلی خیلی دوستون دارمقلبخجالت

 

 

اقا جونم هوای نی نیمو داشته باش و هر وقت صلاح خدا و خودتون بود بفرستینش پیشم ایشالا که صلاحم زوووووووووووووووووووووووووده زود باشه دوسسسسسسسسسستون دارم اقا.قلبقلبقلبقلبقلبلبخندلبخند

 

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران
26 شهریور 92 14:50
سلام عزیزم از آشناییت خوشحالم عیدتم مبارک ممنون شماهم لینک شدید انشااله آقا عیدیتون رو زودی بده


سلام عزیزم ممنون.شما هم به همچنین ایشالا

مثل هیچکس
31 شهریور 92 12:04
عزیزم مرسی که بهمون سر زدید ایشالا عیدی اقا براتون یه نی نی سالم وناز باشه .امیدوارم به زودی با خبرای خوب نی نی دار شدن بیاید .به امید اون روز ...


خواهش میکنم.مرسی از دعای قشنگتون.