محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

تمیز کاری

1392/6/1 19:49
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانیقلب

 

جون دلم امروز کلی فعال شده بودم مامانی البته هر روز اینکارو رو میکنما ولی دیگه امروز حسابی افتادم به جون خونه و تمیزکاری و گرد گیری وای نفس مامان اگه بدونی کار خونه هیچ وقت تمومی نداره ..بالاخره عزیزم اینقد خسته شد مامانیتاوه

 

ولی همینکه اومدم واسه تو بنویسم گلم دوباره شارژ شدم کاش بودی و کلی برات حرف میزدم عشقم خیال باطلمژه

 

 

جیگر مامان تو در چه حالی حسابی با فرشته کوچولوها بازی میکنی میدونم داری حسابی کیف میکنی باهاشون ولی به خدا بگو من دلم واسه مامان و باباییم تنگ شده خدا جونم منو بفرست برم پیششون باشه مامانی از خدا بخواه یکمم به فکر ما باش شیطون بلاماچبوس برات هوارتاااااااااااااااااااماچ

 

خب من دیگه برم وضو بگیرم مامانی نماز بخونم قربونت بررررررررررررررررررررررم دوسستتتت دارررررررررم زیاد.قلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)