محمد متین مامانمحمد متین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

محمد متین @یکی یدونه@

سه ماهگی نفسم

1393/9/8 23:05
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عزیزکممحبت

قربونت برم مامانی تولدت مبارک سه ماهگیت مبارررررررررررررررررررک جگر طلابوسجشن

داری بزرگ میشی گل من وای که روز بروز داری عزیزتر و مامانی تر میشی یعنی به معنای کامل مامانی که میگما

پسرکم  اخه خیلی وابسته شدی قلبونت بشم باید حتما تو بغمل خواب بری اونم نه نشسته باید حتما منو و بابایی

راه بریم و پیاده روی کنیم تا تو پسمل طلا کیف کنی و لالا کنی اخ که وقتی هم خواب میری مثل فرشته ها هستی

مامانی الان دیگه قشنگ به حرکاتمون میخندی و مدام در حال دنبال کردن ما به چشمای قشنگت هستی و مدام

در حال دست و پا زدن هستی صدا های بامزه از خودت در میاری و وقتی میخندی دلم غش و ضعف میره برات قربون

اون خنده های نازت برم که با دنیا عوضش نمیکنمبوسآرام

مامانی مدام هم میخوای کنارت باشیم و باهات بازی کنیم و تو هم ادا در بیاری یعنی در طول روز من باید به

سختی خوابت کنم و برم به کارام برسم یعنی از کنارت دور بشم و تو نبینی شروع میکنی به بلند صدا در

اوردن که بیام پیشت و اگر دیر بیام دیگه شروع میکنی به گریهگریهوای که عاشقتم مامان وقتی میبینم اینقد

بهمون وابسته شدی از یه طرف کیف میکنم و از یه طرف سخت به کارام میرسم و این بدهخسته

ولی هزاران بار اگر خدا روشکر کنم بخاطر وجودت بازم کمه خدایا شکررررررررررررررررررررررررررت خیلی دوست

دارم که یه همچین عزیزی رو گذاشتی تو بغلم و زندگی من و باباییش رو کردی بهشششششششششششتمحبتمحبتآرامبوس

خب یه معذرت خواهی هم بخاطر اینکه نتونستم از صبح بنویسم و بهت تبریک بگم ولی خوودت نذاشتی اقاااااااااااا

والان هم بیدار شدی باز رو پام هستیااااااااااااااااااااا پسمل لووووووووسه مامانبوسمثلا بابای کلی باهات راه رفت

و خوابت کردبغلتو بغلش.

ویه ببخشیییییییییییییییییید بخاطر اون ماهت حالا میام قشنگ اگه بزاری برات مینویسم خب برم که بازم خودت نزاشتی برم یه دستی دیگه نمیتونم بوووووووووووووووووووس هوارتا به این صورت مثل ماهت بای بایبای بای

 

پسندها (2)

نظرات (0)